17травня2024

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА ЕКОНОМІКА Як отримати страхові виплати у випадку професійного захворювання

ЕКОНОМІКА

Як отримати страхові виплати у випадку професійного захворювання

12.08У разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання застраховані особи, які перебувають у трудових відносинах, мають право на отримання страхових виплат.

На підставі проведеного розслідування страховими експертами з охорони праці складається акт за формою Н-1 або при професійному захворюванні акт за формою П-4, наголосила начальниця управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг головного управління ПФУ Антоніна Торшина.

Куди та хто може звернутись для подання документів?

Застрахована особа може звернутись особисто або через уповноваженого представника до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області. Також подати документи можна дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Перелік документів, необхідних для отримання страхових виплат:

  • паспорт громадянина України;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • трудова книжка;
  • довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
  • акт розслідування нещасного випадку на виробництві або акт професійного захворювання за встановленими формами;
  • підтвердження встановлення інвалідності та ступеня втрати професійної працездатності (висновок МСЕК).